Leonie Milius
"All truths are easy once they are discovered. The point is to discover them."

Leonie Milius

Leonie studeerde 'Master of Brand Management' aan EURIB om vervolgens de merkentheorie in praktijk te brengen. Ze werkte altijd al met veel plezier in de marketing maar heeft haar ware passie gevonden in het merkdenken. Gedreven om vraag te creëren voor organisatie door werkelijk te weten wat de klantwensen zijn. 

Trots op:

  • Merkpositioneringen [o.a. Groningen Airport Eelde, Nordwin College]
  • Productpositioneringen [o.a. Univé, Noordhoff Uitgevers, Rabobank]
  • Internal branding [o.a. Emmtec, TechData, AOC Friesland]
  • Merkportfolio [o.a. VNN, Tinten Welzijnsgroep, Noordhoff Uitgevers]

 

Angelique Blekkink
"The growth and development of people is the highest calling for leadership."

Angelique Blekkink

Angelique wordt gedreven door haar ambitie om anderen te laten groeien. Met haar brede academische basis en jarenlange ervaring in human resources en interne communicatie ligt haar kracht in de binnenwereld van organisaties. Als adviseur maakt ze mensen en organisaties sterker; als ervaren manager kent ze de dilemma's, uitdagingen en valkuilen die je daarbij tegenkomt. 

Opdrachtgevers blij gemaakt met:

  • Programma Communicatie & Leiderschap (Philips)
  • Resultaatgericht Leren & Ontwikkelen (Provincie Fryslân, Friesland Campina)
  • Interne communicatie aanpak bij verandering (o.a. Alliander, KPN, UMCG)
  • Persoonlijke groei van leidinggevenden, projectleiders, professionals 

 

Charles van Santvoord MMS RM
"A brand is worthless if it doesn't CONNECT with the right audiences in a relevant way"

Charles van Santvoord MMS RM

Charles is al 25 jaar een gepassioneerd all-round marketeer, heeft een Master in Marketing Strategy en is geregistreerd als Register Marketeer. Strategische MarCom planning, new business development en verandertrajecten worden op interim basis projectmatig en hands-on opgepakt. Na jarenlange ervaring opgedaan bij Nationale-Nederlanden, British American Tobacco en Menzis is Charles al 10 jaar een zelfstandig professional. Daarnaast heeft Charles als bestuurslid van het NIMA het streven om het marketingvak in Noord Nederland naar een hoger plan te tillen. Charles is een ervaren gesprekleider/moderator van bijeenkomsten. Kerncompetenties: pro-actief, gedreven, enthousiast, resultaatgericht en verbindend.

Trots op:

  • (inter)nationale werving studenten: Hanzehogeschool, University of Groningen Business School
  • Projectmanagement: Energy Academy Europe, Energy Delta Institute, Noordhoff Uitgevers
  • Strategie: Hanzehogeschool, Kinderdagopvang Tinteltuin, Gevangenismuseum Veenhuizen, Energy Academy Europe
  • Verandertrajecten: Hanzehogeschool, Martini Ziekenhuis, Gemeente Groningen
  • Merk/productpositionering: EnTranCe, UNO adviseurs, Noordhoff Uitgevers, Grunneger Power