Interne communicatie

Betrokken

Sterke merken bouw je met betrokken mensen. Mensen die begrijpen waar het om gaat en die geloven in de koers die gevaren moet worden. Met krachtige interne communicatie bouw je van binnenuit aan een sterk merk. Het zijn de medewerkers die de belofte aan de klant moeten waarmaken, de nieuwe koers moeten volgen en verwachtingen moeten overtreffen.

Sterke verbinding

Om een sterke verbinding te leggen tussen de belofte aan de buitenwereld en de dagelijks werkelijkheid aan de binnenkant, is goede interne communicatie nodig. Mensen moeten niet alleen weten en begrijpen wat nodig is, maar kunnen pas iets laten zien wanneer ze zich echt willen verbinden.

Impact

Interne communicatie kan die impact hebben. Interne communicatie is nl niet voorbehouden aan de communicatieafdeling, maar vindt vooral plaats in en op het dagelijks werk. Met een evenwichtige gecombineerde inzet van schriftelijke middelen en lijncommunicatie creëer je bij medewerkers begrip, vertrouwen en betrokkenheid. 

Leestip: Interne communicatie in een breed organisatieperspectief - Auteurs: Ilse van Ravenstein, Guus Kok - EAN: 9789491560668

Neem direct contact op.