TrendRede 2015

door

Wat is de TrendRede?

De TrendRede 2015, een echte must-read voor marketeers en ondernemers!

De TrendRede is een initiatief van Nederlandse toekomstdenkers en wordt belangeloos samengesteld door een groep vooraanstaande trendwatchers en kadert en clustert de actualiteit in drie grote overkoepelende thema’s en toont Nederland daarmee een uitgelicht pad richting de toekomst. Ze willen laten zien dat de grondige analyse van trends een belangrijke bijdrage kan leveren aan de maatschappelijke en economische groei van Nederland.

Op dit moment worden we teveel geleid door de waan van de dag. Deze jaarlijkse TrendRede wil Nederland stimuleren om gefundeerd vooruit te zien, door de grote golven te schetsen van waaruit kleinere trends en hypes de komende jaren voortkomen. 

De trend voor 2015: Van betekenis zijn

De trends voor 2015: de ondertussenheid, de wederopbouw van betekenis, orkestratie van het ongemiddelde.

Wat mij betreft is de belangrijkste trend de maatschappijbrede zoektocht naar betekenis. Betekenis vormt het DNA voor de nieuwe tijd. We willen weten wat de relevantie is van wat we doen binnen de context, het grotere geheel. Dit geldt individueel, maar zeker ook voor merken, producten en organisaties. Waar sta je voor, wat wil je betekenen en bijdragen in het leven van je klanten, je medewerkers en de maatschappij? Wij geloven dat sterke merken betekenisvolle merken zijn en dat blijkt ook weer uit deze TrendRede 2015: Van betekenis zijn!

Bekijk of lees de TrendRede 2015

Terug naar blogoverzicht »