25 juni Werksessie

door

We nodigen je uit om deel te nemen aan een werksessie propositie ontwikkeling op 25 juni in Groningen. Dit is interessant wanneer er een nieuw product of dienst is, en nu ben jij aan zet om het te lanceren. Jouw opdracht is om een een leuk haakje te bedenken en dat om te zetten in een campagne zodat de potentiële klant overgaat tot koop. Daarvoor heb je een heldere propositie nodig. In deze werksessie leer je een propositie te bouwen die gebaseerd is op behoefte van de klant, zodat de klant bij jou koopt en niet bij de concurrent.

Bovendien leren je om een propositie te beoordelen voordat je deze aan het reclamebureau brieft. Klopt het inzicht, de belofte en de bewijsvoering? Bepaal vooraf waarom je straks succesvol bent met de propositie. In deze halve dag verdiep je je kennis met een praktische insteek.

Voor wie interessant?

Voor [communicatie] managers en marketeers die hun kennis over propositie ontwikkeling willen verdiepen en er zelf mee aan de slag willen in hun organisatie.

Jouw resultaat

Na deze werksessie weet je wat een inzicht gedreven propositie is, ken je de bouwstenen en weet je hoe je dit zelf kunt toepassen.

Onze werkwijze

We houden onze werksessies in kleine groepen van max. 10 deelnemers, zodat er genoeg ruimte is om individuele vragen te bespreken en te leren van elkaars ervaringen.

Het programma

  • De theoretische basis van proposities
  • Inzicht gedreven propositie
  • De bouwstenen van een inzicht gedreven propositie
  • Toepassing in de praktijk

Wanneer en waar?

Donderdag 25 juni van 9.00-12.30 uur.

Locatie: Leonard Springerlaan 19 in Groningen

Je investering

Een halve dag, je praktijkervaring en € 150,00 excl. BTW.

Waar aanmelden?

Aanmelden mag bij Léonie Milius per e-mail leonie@tiramisuadvies.nl Na ontvangst van je inschrijving krijg je van ons een bevestiging. We hebben een beperkt aantal plaatsen, vol is vol.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Léonie Milius via e-mail of op 06 - 53 50 04 85.

Terug naar blogoverzicht »