Inhaken op Prinsjesdag

door

#inhakers #prinsjesdag

Vandaag Prinsjesdag 2015. Dag van de Miljoenennota, de Troonrede en de Gouden Koets. Maar ook van de inhakers. Het is inmiddels een traditie geworden. Welk merk komt dit jaar met de briljantste inhaker?

De allereerste kwam gisteren al voorbij: de Generale repetitie van de Efteling. Leuke inhaker en goeie timing. Alle aandacht doordat je de eerste bent.

En dan de HEMA. Tja....printjesdag. Ze waren er vroeg bij vandaag, maar we zijn toch echt beter gewend van HEMA. Ik denk dat ze het druk hadden met de lancering van hun nieuwe merkstrategie. En afscheid nemen van 'Echt HEMA'. Gisterochtend vertelde HEMA's Ronald van Zetten over de nieuwe weg die het inslaat met het merk. Een grootschalige verbouwing van meer dan 500 winkels maakt daar deel van uit. De pay-off in de eerste merkuiting luidt 'Hema maakt gewoon bijzonder'.

Of heeft HEMA dit jaar bij gebrek aan tijd iemand op pad gestuurd? "Printjesdag' bij HEMA, Coolblue en Media Markt. Dat kan geen toeval zijn.
 

Terug naar blogoverzicht »